نحوه ارسال پیشنهاد کتاب مرجع به یک ناشر کتاب

اگرچه پذیرش یک کتاب برای چاپ ممکن است دشوار باشد، اما ناامیدکننده نیست. کلام چاپی هنوز قدرتمندترین شکل ارتباطی است و چاپ کتاب با وجود انقلاب الکترونیک هیچ نشانه ای از ناپدید شدن را نشان نمی دهد. برعکس، شواهد نشان می دهد که این دو رسانه مکمل یکدیگر هستند. بنابراین، اگرچه ناشران ممکن است غرق در پیشنهاد کتاب‌های جدید شوند و در پذیرش آنها محتاط به نظر می‌رسند، اما همیشه به دنبال ایده های ناب هستند – ایده‌های اصلی که به کتاب‌های پرفروش تبدیل می‌شوند.

نوشتن کار سختی است. برای اکثر مردم به طور طبیعی پیش نمی آید. اگر این اولین کتاب شما باشد، منبع اصلی درآمد شما نخواهد بود، بنابراین نوشتن باید در اوقات فراغت شما انجام شود. اگر موفق به امضای قرارداد شوید، توسط ناشر به شما نشان داده می شود که به موقع تحویل دهید، و به طرز وحشتناکی بر سطح استرس شما می افزاید. شما باید از همان ابتدا تصمیم بگیرید که آیا نوشتن کتاب صرف وقت و انرژی شما خواهد بود یا خیر.

نحوه ارسال پیشنهاد کتاب مرجع به یک ناشر

برای محققانی که در اوایل تا اواسط دوران حرفه‌ای خود مقالات بسیاری را در مجلات تألیف و منتشر کرده‌اند، اما هنوز کتابی را منتشر نکرده‌اند، ارائه یک پیشنهاد به ناشر می‌تواند فرآیندی گیج‌کننده و دلهره‌آور به نظر برسد. اگر در حال بررسی یک پروژه کتاب هستید اما مطمئن نیستید که چگونه آن را دنبال کنید، این مقاله شما را گام به گام در این فرآیند راهنمایی می کند. به نظر من در ابتاد با چاپ کتاب در تیراژ پایین شروع کنید و سپس بعد از بازاریابی چاپ آن را ادامه دهید.

دلایل نوشتن یا ویرایش کتاب مرجع

انتشار کتاب مرجع نقطه عطف مهمی در ایجاد تخصص شما در رشته شما و وسیله ای موثر برای کمک به دانش ارزشمند به رشته شما است. با یک کتاب می توانید تأثیر ماندگاری داشته باشید. یک کتاب از مزیت طول عمر طولانی تری نسبت به یک مقاله ژورنالی برخوردار است، و برای کتاب هایی که خوب کار می کنند، ناشر اغلب هر 3 تا 5 سال یک بار با نویسنده قراردادی برای چاپ های بعدی به روز می بندد. در این عصر دیجیتال، احتمالاً کتاب شما به صورت آنلاین و چاپی یا حتی فقط به صورت آنلاین منتشر می شود.